ԳԵՏԱՆՑԻՆ ՁԻԵՐԻՆ ՉԵՆ ՓՈԽՈՒՄ
![]() Հայաստանի Դիվանագիտական հիմնադրամի նախագահ Արտակարգ և Լիազոր դեսպան, քաղաքական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Հայ-Ռուսական Համալսարանի Իրավունքի և քաղաքականության ինստիտուտի գիտական խորհրդական ԵՐԵՎԱՆ ![]() Եվ այս քաոսային իրավիճակում, եթե Հայաստանում իշխանություններն ու նրանց ղեկավարները մաշվել են, ապա պետք է փոխվեն, քանի որ, ի տարբերություն ժողովրդի, հավերժական շարժիչ չեն։ Կառավարություն ցրելը և նորը կազմելը արտակարգ երևույթ չէ, մինչդեռ լիդերի օտարումը լուրջ խնդիր է, քանզի կարող է խորը հետք թողնել երկրի արտաքին և ներքին քաղաքականության վրա, ինչը ներկա համաճարակային պայմաններում հղի է անկանխատեսելի հետևանքներով։ Առաջին նախագահի խոսքով․ «ով որ այս շրջանում կառավարության դեմ է, պետության դեմ է»։ Նման գնահատականի կտրուկ տոնը, ըստ իս, ներառում է նաև Հայաստանի կիսապատերազմական կարգավիճակը։ ![]() Այնպես որ, Ծառուկյանը և մյուս պետական այրերը Փաշինյանի հեռանալու առաջարկի փոխարեն, լավ կանեին խորհեին, թե ինչպես օգնել իշխանություններին նրանց վրիպումներն ու սխալները (իսկ դրանք շատ են՝ օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ) շտկելու և Հայրենիքը փրկելու համար՝ նշանաբան ունենալով մեծն Չարենցի մարգարեական խոսքերը ազգի միասնակության վերաբերյալ։ Իսկ եթե խոսելու լինենք պետականությունից և մեր վարչակարգից, իմ խորին համոզմամբ, թույլ է տրվել կոպիտ քաղաքական սխալ՝ անցնել պառլամենտական համակարգի։ Սխալ, որը խարսխված է մի անձնավորության եսակենտրոն նկրտումների վրա՝ մնալ բուրգի վերևում forever. Հիմա ունենք այն, ինչ ունենք։ Սակայն, երբեք ուշ չէ։ Իշխանափոխությունը, եթե այն տեղի է ունենալու, պահը ամենահարմարն է նախագահական կառավարմանը վերադառնալու համար։ Թե ինչպես, ինչ ձևով և ինչ միջոցներով, ավելի մանրամասն քննարկման հարց է, անշուշտ, հանրության հետ և մասնակցությամբ։ ![]() Մյուս չափանիշները, որոնք կարող են տեղ գտնել միջազգային հարաբերություններում, դրանք են՝ երկրորդը՝ աշխարհի միլիտարզացիայի՝ ռազմականացման խորացումը, երրորդը՝ մարդկանց և դեպքերի վրա հսկողության հաստատումը, և վերջինը՝ չորրորդը, ապագլոբալիզացիայի գերակայությունը։ (Ի դեպ, ապագլոբալիզացիան կհաղթի ոչ թե անտիգլոբալիստների պայքարի շնորհիվ, որն ընթանում է երկար ժամանակ, այլ այն պարզ պատճառով, որ հաղորդակցությունը կնվազի, որի հետևանքով կուժեղանա միջազգային անջատողականության և ազգային պրոտեկցիոնիզմի՝ հովանավորության տրամաբանությունը)։ Ինչպես տեսնում ենք, ապագայի վերոնշյալ չորս վարկածները գալիս են փաստելու, որ մեր ընտրությունը՝ պառլամենտարիզմ, սխալ է, քանի որ նոր աշխարհում այսօրվա հայաստանյան համակարգերն ու ինստիտուտներն անկատար են, թերի։ Արդ, Հայաստանի ներկայի և ապագա համար, մենք առաջարկում ենք, նախագահական կառավարման համակարգ, որը գալիք բարդ աշխարհակարգում առավելագույնս կհամապատասխանի հանրապետության պետականության և ազգային շահերին։ | |
ԱՐՄԱՆ ՆԱՎԱՍԱՐԴՅԱՆ | |
18988 reads | 08.06.2020
| |